Bogár 1300 vezetés és bérlés

Bogár 1300 bérlés

Az árak bruttó árak és 27% áfát tartalmaznak, de az államnak fizetendő gépjárműadót nem tartalmazza. A gépjárműadó költsége 38735 Ft áfával.

Óra alapú bérlés
Jogsival
Kaució: nincs
Szállítható személyek: 1+3
Felügyelet mellet
5 személyes Bogár 1300 retro autó hagyományos óra alapú bérlése.
15240 Ft + 38735 Ft gépjárműadó
Jogsi nélkül
Kaució: nincs
Szállítható személyek:1+3
Felügyelet mellet
Még nem szerezted meg a jogosítványodat, de szeretnél kipróbálni egy ilyen kultikus járművet? A legjobb helyre jöttél! Jogosítvány nélkül, forgalomtól elzárt területen vezethetsz egy Bogár 1300-et.
A vezetés egy kollégánk irányításával történik. Bővebb információ a jogosítvány nélküli vezetés feltételeiről.
19050 Ft + 38735 Ft gépjárműadó
Sofőrrel
Kaució: nincs
Szállítható személyek:4
Vezetőé a felelősség
5 személyes Bogár 1300 retro autó hagyományos óra alapú bérlése.
12700 Ft + 38735 Ft gépjárműadó

További információ a Bogár járműről
Bogár 1300 elölről
Gyártmány: Bogár
Típus: 1300
Motor térfogat: 1285 cm3
Teljesítmény: 32 KW
Ütemek száma: 4
Hengerek száma: 4db
Hengerek elrendezése: boxer
Motor hűtése: léghűtéses
Üzemanyag: benzin
Váltó típusa: manuális
Váltó fokozatok száma: 4 sebességes
Szállítható személyek száma: 5 fő
Saját tömeg: 820 kg
Össztömeg: 1200 kg
Szin: fehér
Gyártási év: 1969
Története:
A VW Bogár története az 1930-as évekre nyúlik vissza, amikor Németország nemzeti szocialista vezetése széles néprétegek számára elérhető népautó gyártását tűzte ki célul. Az autó fejlesztésében jelentős szerepet játszott Ferdinand Porsche, akit a Bogár megteremtőjeként tartanak számon. A Bogár fejlesztése azonban korábbra nyúlik vissza. Barényi Béla már 1925-ben készített részletes terveket, amit azonban a Porsche család hosszú időn keresztül vitatott, mivel ők Ferdinand Porschét tartották az autó konstruktőrének. Barényi csak az 1953-as bírósági ítélet után tudta szerzőségi jogait és ezzel igényeit érvényesíteni. Vitatott és nem véglegesen tisztázott Ganz József szerepe az "Ős Bogár" fejlesztésében. A Ganz első prototípusát a nürnbergi Ardie gyár építette 1930-ban.
Az autó szériagyártását a háború előtt már nem tudták elkezdeni, mivel az 1938 májusában alapított wolfsburgi Volkswagen üzem még nem készült el. A háború alatt a gyárban katonai járműveket és egyéb katonai felszerelést gyártottak. Ezért az akkor Volkswagennek nevezett autó sorozatgyártását csak 1945 nyarán tudták elkezdeni. 1945 végéig 1 785 darab autó készült el, melyeket a megszálló erők illetve a német posta kapott meg. 1946-tól a VW-t 5 000 márkás áron magánszemélyek is megvásárolhatták.
Nem sokkal később megkezdődött VW exportálása az USA-ba, és a világ sok más országába. Ennek illetve a "német gazdasági csodának" köszönhetően, amelynek a Volkswagen szimbóluma lett, a "bogártermelés" Wolfsburgban és számos más gyártó- és összeszerelő üzemben szerte a világban korábban elképzelhetetlen szintre emelkedett. Az USA-ban – a német piac után a legfontosabb VW piacon – nagy népszerűségre tett szert a Bogár az 1960-as években, mint olcsó, az ottani fogalmak szerint takarékos autó, illetve mint az „ellenkultúra” megtestesítője szerepelt.
A gyártásban nagy mérföldkőhöz értek 1972. február 17-én, mert ekkor a Volkswagen Bogár eladott darabszámban megelőzte a Ford T-modellt. Az 1970-es évek elején az eladások csökkentek, mivel a Bogár számára egyre növekvő konkurenciát jelentettek a lényegesen korszerűbb kisautók. 1974-ben kezdődött meg az utódmodell, a VW Golf gyártása Wolfsburgban és 1978-ban befejezték a bogár németországi gyártását. Ezután már csak Mexikóban és Brazíliában gyártották. Németországban még 1985-ig tartotta kínálatban a VW a Bogarat.
Összesen 21 529 464 VW Bogarat gyártottak, amiből 15,8 millió darabot (ebből körülbelül 330 000 kabriót) gyártottak Németországban.
Az utolsó, 3VWS1A1B54M905162-es alvázszámú Bogár 2003. július 30-án gördült le a szalagról Mexikóban.

Gyárról:
A Volkswagen Bogár (németül Volkswagen Käfer, hivatalos megnevezése Volkswagen Type 1, röviden VW Bogár) német Volkswagen cég illetve cégcsoport által 1938-tól 2003-ig gyártott autómodell, amelyből 2002 júniusáig 21,5 millió darabot értékesítettek. Ezzel a Bogár a világ addig a legnagyobb példányszámban eladott autómodellje lett.
Bogár foglalás
















Mi fog történni?

Miután megérkezett az üzenet hozzánk, megnézzük, hogy van-e szabad időpontunk a választott napra.
Amennyiben van e-mailben visszaigazoljuk a foglalást általában 1 héten belül. Ha gyorsabb válaszra van szükséged, kérlek hívj fel minket.
Vissza a lap tetejére