Bogár 1300 vezetés és bérlés

Bogár 1300 bérlés


Óra alapú bérlés
Jogsival
Kaució: nincs
Szállítható személyek: 1+3
Felügyelet mellet
5 személyes Bogár 1300 retro autó hagyományos óra alapú bérlése.
Jogsi nélkül
Kaució: nincs
Szállítható személyek:1+3
Felügyelet mellet
Még nem szerezted meg a jogosítványodat, de szeretnél kipróbálni egy ilyen kultikus járművet? A legjobb helyre jöttél! Jogosítvány nélkül, forgalomtól elzárt területen vezethetsz egy Bogár 1300-et.
A vezetés egy kollégánk irányításával történik. Bővebb információ a jogosítvány nélküli vezetés feltételeiről.
Sofőrrel
Kaució: nincs
Szállítható személyek:4
Vezetőé a felelősség
5 személyes Bogár 1300 retro autó hagyományos óra alapú bérlése.
Napi alapú bérlés
Többnapos
Kaució: 100000Ft
Szállítható személyek: 5
További vezető: 2500Ft / fő
Több napra bérelnél egy Bogár-t? Elmennél nyaralni, vagy pár napra visszacsöppennél a 80-as években? Ha több mint 10 napig bérelnéd a Bogár 1300 retro autót kérj egyedi ajánlatot.
Az állami terhek változása
Minden esetben 2018.06.01-e után minden bérlés egyedi ajánlatot teszünk. A honlapon található összegek nagyságrendi összegek csupán. Mivel gépjármű adó köteles (16 500 Ft + ÁFA) minden bérbeadott jármű - függetlenül hogy mennyi ideig van bérelve - tehát 1 órányi bérlés után is be kell fizetni az adót az államnak. Ehhez adódik hozzá a 27%-os ÁFA. Tehát egy 2 napos bogarazás 71 120 Ft-ba kerül, melyből 31 120 Ft az adó! A maradék 40 000 Ft-ból kell megoldani a karbantartást, bérköltségeket (előkészítés, bérlés alatti ügyeleti költségek...), tárolási költségeket...
Kiszállási díj
A kiszállás mindkét irányba (kiszállítás, elhozatal) lehetséges akár különböző címre / címről is.
A kiszállási díj pontos összegét mindig a megadott cím/címek alapján egyedileg állapítjuk meg szerződéskötéskor. Az autó kiszállítási díja körülbelül (pl.: átadáshoz) 10000Ft / óra, amely a választott átvételi pont és a 1173 Budapest Bélavár u. 39 közötti útvonalból számítandó. Napi bérlés esetén ehhez még hozzáadódik a sofőr visszautazás költsége. 
További információ a Bogár járműről
Bogár 1300 elölről
Gyártmány: Bogár
Típus: 1300
Motor térfogat: 1285 cm3
Teljesítmény: 32 KW
Ütemek száma: 4
Hengerek száma: 4db
Hengerek elrendezése: boxer
Motor hűtése: léghűtéses
Üzemanyag: benzin
Váltó típusa: manuális
Váltó fokozatok száma: 4 sebességes
Szállítható személyek száma: 5 fő
Saját tömeg: 820 kg
Össztömeg: 1200 kg
Szin: fehér
Gyártási év: 1969
Története:
A VW Bogár története az 1930-as évekre nyúlik vissza, amikor Németország nemzeti szocialista vezetése széles néprétegek számára elérhető népautó gyártását tűzte ki célul. Az autó fejlesztésében jelentős szerepet játszott Ferdinand Porsche, akit a Bogár megteremtőjeként tartanak számon. A Bogár fejlesztése azonban korábbra nyúlik vissza. Barényi Béla már 1925-ben készített részletes terveket, amit azonban a Porsche család hosszú időn keresztül vitatott, mivel ők Ferdinand Porschét tartották az autó konstruktőrének. Barényi csak az 1953-as bírósági ítélet után tudta szerzőségi jogait és ezzel igényeit érvényesíteni. Vitatott és nem véglegesen tisztázott Ganz József szerepe az "Ős Bogár" fejlesztésében. A Ganz első prototípusát a nürnbergi Ardie gyár építette 1930-ban.
Az autó szériagyártását a háború előtt már nem tudták elkezdeni, mivel az 1938 májusában alapított wolfsburgi Volkswagen üzem még nem készült el. A háború alatt a gyárban katonai járműveket és egyéb katonai felszerelést gyártottak. Ezért az akkor Volkswagennek nevezett autó sorozatgyártását csak 1945 nyarán tudták elkezdeni. 1945 végéig 1 785 darab autó készült el, melyeket a megszálló erők illetve a német posta kapott meg. 1946-tól a VW-t 5 000 márkás áron magánszemélyek is megvásárolhatták.
Nem sokkal később megkezdődött VW exportálása az USA-ba, és a világ sok más országába. Ennek illetve a "német gazdasági csodának" köszönhetően, amelynek a Volkswagen szimbóluma lett, a "bogártermelés" Wolfsburgban és számos más gyártó- és összeszerelő üzemben szerte a világban korábban elképzelhetetlen szintre emelkedett. Az USA-ban – a német piac után a legfontosabb VW piacon – nagy népszerűségre tett szert a Bogár az 1960-as években, mint olcsó, az ottani fogalmak szerint takarékos autó, illetve mint az „ellenkultúra” megtestesítője szerepelt.
A gyártásban nagy mérföldkőhöz értek 1972. február 17-én, mert ekkor a Volkswagen Bogár eladott darabszámban megelőzte a Ford T-modellt. Az 1970-es évek elején az eladások csökkentek, mivel a Bogár számára egyre növekvő konkurenciát jelentettek a lényegesen korszerűbb kisautók. 1974-ben kezdődött meg az utódmodell, a VW Golf gyártása Wolfsburgban és 1978-ban befejezték a bogár németországi gyártását. Ezután már csak Mexikóban és Brazíliában gyártották. Németországban még 1985-ig tartotta kínálatban a VW a Bogarat.
Összesen 21 529 464 VW Bogarat gyártottak, amiből 15,8 millió darabot (ebből körülbelül 330 000 kabriót) gyártottak Németországban.
Az utolsó, 3VWS1A1B54M905162-es alvázszámú Bogár 2003. július 30-án gördült le a szalagról Mexikóban.

Gyárról:
A Volkswagen Bogár (németül Volkswagen Käfer, hivatalos megnevezése Volkswagen Type 1, röviden VW Bogár) német Volkswagen cég illetve cégcsoport által 1938-tól 2003-ig gyártott autómodell, amelyből 2002 júniusáig 21,5 millió darabot értékesítettek. Ezzel a Bogár a világ addig a legnagyobb példányszámban eladott autómodellje lett.
Bogár foglalás















Mi fog történni?

Miután megérkezett az üzenet hozzánk, megnézzük, hogy van-e szabad autónk a kért időpontra.
Amennyiben van szabad autó, telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk a foglalást általában 24 órán belül. Ha gyorsabb válaszra van szükséged, kérlek hívj fel minket. Amennyiben foglalásodra nem érkezett választ 1-2 napon belül, kérlek hívj fel minket, mert valamilyen hiba miatt, valószínűleg nem érkezett meg a foglalásod hozzánk.
Bogár vezetés / bérlés menete
  1. Felvesszük veled a kapcsolatot
    • Pontosítjuk mint szeretnél
    • Megbeszéljük, hogy mikor
    • Válaszolunk kérdéseidre
  2. Véglegesíted a foglalást
    • Készpénzben vagy utalással elküldöd a foglalót a megrendelésre
  3. Küldünk egy adatbekérő lapot
    • Azaz adatokat egyeztetünk a szerződéshez, illetve ha kell a kuponhoz
    • Átbeszéljük az általános kölcsönzési feltételeket
    • Itt már most is elolvashatod a bérlési feltételeket
  4. Amennyiben kértél kupont, elküldjük e-mailben vagy személyesen átveszed vagy igény esetén postázzuk
  5. Ha lehetséges (visszaküldött adatbekérő alapján) előre kitöltjük a szerződéseket és elküldjük neked, hogy át tudd nézni.
  6. A megbeszélt időpontba eljöttök, és egy kis ügyintézés* után élvezitek az autózást:
    • Szerződések aláírása
    • Kaució letétele (amennyiben szükséges)
    • Jármű átadása
    • Rövid oktatás a jármű sajátosságairól
    • Egy kis gyakorlás az oktatóval
  7. Visszaérkezéskor:
    • Jármű átvétele
    • Kaució visszaadása (ha minden rendben van)
    • Számla kiegyenlítése készpénzes fizetés esetén
* Ha a szerződést előre el tudtuk készíteni, akkor ez oktatással együtt 10-15 percet, ha nem körülbelül 30 percet vesz igénybe.
Vissza a lap tetejére